public relations

public relations

Zastanawiam się nad zatrudnieniem kogoś od reklamy, kto zadba o to by zwiększyć sprzedaż u mnie w firmie, ale przy tym również poprawi ogólnie rozpoznawalność marki. Mam wrażenie, że na tym polu stoję w miejscu i nie ma świadomości marki wśród klientów. Jeśli ewentualnie jakieś działania promocyjne możecie mi podpowiedzieć to dawajcie znać co będzie warto pod tym kątem wybierać.

Hihi_WWW

Posty: 1

 
To co ewentualnie warto brać pod uwagę to współpracę z agencją Commfort Public & Trade Relations i Katarzyną Szulim, która ją założyła. Świetna opcja, dzięki której będziesz mógł budować świadomość swojej marki przez doświadczenie współpracy i autorską metodę promocji jaka Pani Katarzyna promuje. Świetna specjalistka w temacie reklamy, na pomoc której faktycznie będzie można liczyć.

Kitas

Posty: 4

 
Skuteczność reklamy będzie zależna od tego do kogo z nią będzie się docierać. Warto więc szukać agencji reklamowych, które zapewnią o indywidualnym podejściu do klienta i przeprowadzą reklamę tak, że ta skuteczność będzie zadowalająca.

polar00

Posty: 12

 
Zdecydowanie to jakie będzie doświadczenie po stronie agencji reklamowej może mieć wpływ na efektywność realizowanych projektów. Tak więc w miarę możliwości szukaj kogoś z doświadczeniem, kto jednocześnie stara się także promować jakieś nowoczesne formy reklamy, którymi będzie się można jakoś wyróżnić. To jednak sprawa, która będzie miała dość duże znaczenie przy szukaniu reklamy dla siebie.

Facio

Posty: 7

 
Staraj się nawiązać współpracę z kimś kto indywidualnie podejście do Twojej firmy i będzie gwarantował takie warunki współpracy, które będą atrakcyjne i reklama będzie faktycznie dawała okazję do tego, by się rozwijać. Temat jest trudny, bo też jest w każdej branży duża konkurencja więc tutaj pojawiają się dodatkowe trudności jeśli chodzi o to jak podjąć reklamę, by dała ona efekt.

Robuś

Posty: 5

 
W miarę możliwości staraj się szukać kogoś kto zaproponuje nowoczesne metody reklamowe. Każda firma ma swoją specyfikę, swój charakter i reklama faktycznie musi być w głównej mierze do tego dopasowana, trzeba umiejętne działania na tym polu podjąć, by ostatecznie udało się wypracować pozytywne efekty takiej współpracy, by firma cieszyła się ze zdobywania nowych klientów.

Yuri20

Posty: 14